Godnatt

Nu snart smäller det! Anna ska ge sig in i drömmarnas värld :D Jippie! I natt drömde jag att jag lärde Johanna köra bil och hon lyckades :) Sen drömde jag också om att jag typ var jagad av massa gubbar som ville ha mig i ett förintelseläger :S usch!

Jag vill drömma fina drömmar!

a

Idag regnade det. Jag hatar regn! Lika mycket som jag hatar SD!

Dina bokstäver är latinska. Dina siffror kom från Indien. Din demokrati är grekisk. Din

pizza italiensk. Din kebab turkisk. Din potatis sydamerikansk. Alkohol

uppfanns av en iranier. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå och den

roligaste killen på tv är kurd. Du älskar att resa till Thailand och

...din landslagskapten i fotboll är bosnisk. Visst vore livet tråkigt utan

invandrare!

 

Glöm aldrig det. Plus att min bästa vän är Serb. Skrev serv först, hihi! Tack förresten för en mysig kväll :)

 

Godnatt ♥
Kommentera inlägget här: