Glad, ensam och sol

Står i din port, står bara still. För en minut sen var du min. Det här är slutet på vår film. Från och med nu. Från och med du.

Men ack vad jag inte skulle gilla denna killen, Oskar då. Linnros. På tv. Men det går ju inte! Hans röst borrar sig in i mig och jag älskar hans glada musik. Håkankopia tänkte jag! Tvi! Men hur vacker skulle inte världen vara med fler Håkan? Underbar!

a

Mmm vilken man! Här på resa i Köpenhamn. Min lycka. Min stolthet. Vi somnade i solen nyss. Det var himla härligt. Stressade Anna var dock uppe i varv så hon drog ner på stan. Sen hem igen. Nu sitter hon här och ska plugga. Skriva en engelskauppsats. Piece of kaka! Sen ska hon plugga matte. Usch! Frivilligt gör hon detta. Men först ska hon inte på körkortcenter via datan och fixa lite fel som hon gjorde igår ;)

♥ Kommer denna helgen bli bra den också? Jag tror det :D


Kommentera inlägget här: