Dålig uppdatering?

Nää, eller? Jaha där ser man. Får väl skriva lite om min helg nu då. Den har varit helmysig :) I fredags var jag, Pia, Carro och Viktor på innebandy. Tydligen var det Ljungbys a-lag som spelade, spännande spännande. Där satt vi och umgicks i två timmar. Sen stack jag och Viktor hem och åt och mysamysade.

I dag (lördag) gick jag upp vid fem. Eller tvingade mig själv upp. Skulle tävla i Braås så det var ju bara att bita igen :) Usch det var fortfarande mörkt ute när jag kom till stallet vid sex. Sen åkte jag och Papi till Braås. Där gick det bajs och eg borde vi väl inte prata om det men han var sjukt stark i första klassen sen i andra var han hur fin som helst på framridningen men jag hoppade fel första hinder. Typiskt.... Jag skrek högt inombords!!
Kommentera inlägget här: