Tjäna

Det är måndag. Inte mycket att hurra för. Så jag går i ide lite till. Men först ska jag berätta om min dag!
Efter att ha legat lite för länge och snoozat drog jag mig ur min underbara säng och tog mig till skolan.
Min psykologilärare kommer aldrig inse min sanna kunskap
Min italienskalärare kommer aldrig ta mig på allvar efter att jag skrattar åt hennes dumma lekar
Min naturkunskaplärare älskar mig
Min svenskalärare gillar nog mig iaf
Min religionslärare tittar på mig som om jag vore en alien, det är jag inte.

anna

För några dagar sedan läste jag om Blondinbella & Nils. Det gjorde mig uppriktigt ledsen. Dem verkade så himla bra för varandra. Men tydligen räckte inte det hela vägen. Kärlek växer och kärlek dör

Ahhh nu ska jag plugga latin och läsa i min svenskabok och i min engelskabok

Kommentera inlägget här: