Tänka får man väl ?

Jag tänker ofta vad jag hade gjort och köpt om jag hade en miljon, eller varför inte flera miljarder när man ändå är igång :) Jag skulle först och främst "skänk" lite pengar till nära och kära, en extended edition med folk måste jag då säga! Sen skulle jag sätta igång med mitt frossande och mina drömförverkliganden, and it goes like this:

a

Mountain Horse Helmet. Jag blir som en liten fnissig flicka när jag ser den här. Min största dröm just nu. Töntigt och lite tråkigt kanske. Men ni fattar inte hur mkt svett min hjälm luktar. Och denna hjälmen skulle hjälpa mig till framgång ;)

 

a

Åh jag drömmer mig till Hawaii! Dit skulle jag vilja bjuda med en alldeles speciell vän och bara leva livet, typ två tre månader eller så :P

a

 

Sen skulle jag ta med min älskling Manny och shoppa loss i Paris (vilket vi till viss del ska om en vecka)!

Skorskorskor och åter skor!

Kommentera inlägget här: