John Lennon

Jag kommer inte ihåg när jag hörde min första Beatleslåt. Jag var så liten, det var säkert pappa som spelade det på LP:n. Han har massa såna gamla LPskivor ute i garaget som bara står och samlar damm. Det vora ganska coolt att ställa upp dem skivorna man tycker mest om på en hylla.

Imon fyller John Lennon 70 år. Jag skriver detta nu så att jag inte glömmer det.

Som ni förstår blir det ingen utgång för mig ikväll eftersom jag har ont i hals och hjärta...
Jag hade väldigt gärna sett strippan som kommer till Köket ikväll. Det hade varit skitkul med Ladies Night med mina kompisar. Det skulle varit Tacokväll och visningar av sexleksaker. Men men, that's life. Jag sitter och kollar på Idol istället och käkar grillchips. That's ma thang!

a

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today
Kommentera inlägget här: