Godis, så mycket mer än fett!

Jag har en idé! Jag ska driva en liten kampanj här på bloggen. Den ska heta "Godis, så mycket mer än fett". Detta ska vara en uppmuntrande kampanj till att äta godis. När jag och min kära vän Manny var i Sthlm igår såg vi en skitsnygg godisaffär och jag skrek till av lycka. Jag sprang in och samlade på mig lite medan Manny står och glor lite halvmulet på läckerheterna.
När vi går där gatan upp säger jag djupt till Manny:
- Du förtjänar inte godis! ... Du ser bara fett i det och inte det goda. Man ska behandla det med respekt och du får bara ångest efter!

Lite trumpen inser Manny att jag har rätt och skrattar till lite. Så nu är jag här! Med min Godiskampanj! :D

That's not the way to treat a sweet

a

beckää:

YOU GO GIRLFRIEND! word;)

Kommentera inlägget här: