Frääädag!

Idag är det fredag! Fredag, fredag fredag! FREDAG! Det är dagen som kommer med fred. :D

Idag försov jag mig. Kvart i åtta ringde far min och muttrade "I told you so..." Sprang upp ur sängen, klädde på mig. Sprang vidare till toan och där trampar jag rakt i något blöt och gult på golvet. Jäkla hund tänkte jag. Torkade upp det med tandborsten i munnen. Springer ut till bilen och är i skolan prick åtta. En kvart tidig och jag hade dissat mina kompisar skjuts för att jag var sen. Sorry!

Nu sitter jag i biblioteket i skolan och skriver roliga saker till min syrra på facebook. Pedant och i Gävle som hon är kommer hon gå på alla mina "ditt-rum-är-förstört"! Mohahaha jag är en ond lillasyster.

Jag planerar nu min flykt från detta fängelse hem i säkerhet där jag kan städa och laga mat och lite annat skoj! Varför vara i skolan med kompisar när man kan slava hemma liksom?
Men innan flykt! Mat, gratis är bästa kryddan.

Kommentera inlägget här: