Dagen efter

Jag tänker inte skriva något i stil med "man mår som man förtjänar" eller så. För jag mår FANTASTISKT! Mihihihi :D
Kom hem inatt vid två tiden (?). Fortfarande lite vimsig la jag mig i soffan med Viktor och kollade på en film. Somnade direkt. Det är hur skönt som helst att sova när man har druckit vin. Så där låg jag på en madrass på golvet framför tvn som älsklingen hade fixat fram. Halv fem drog vi oss till sängen och sov där i stället, vaknade inte förens ett. Då steg jag upp och städade huset och fixade med all disk.

Idag har jag inte gjort något. Beror nog på den sena uppgången. Men kul hade vi igår. Först hos Jeka, det var kul! :)
Sen gick vi ner till Harrys, eller Harriet! Där dansade vi bort natten.

a

The Guardian på tv nu med papi. Vill sova, men den är ju sååå spännande. Eller så ser jag slutet en annan gång, det är ju en lösning. En annan är saltpetersyra, eller var det så? Vet inte, har inte fått tillbaka resultatet på naturprovet...

 

Godnatt

Kommentera inlägget här: