101019

God dag gott folk!

Idag är det tisdagar, och som alla andra tisdagar sover jag lite längre och går hem lite tidigare. Nu har jag suttit och pluggat i åtskilliga timmar på italienska och franska. Måste säga att jag känner mig duktig! Så jag belönar mig med lite kvalitetstid med datan min. Här beställer jag en klänning på HM (fy dig Anna, du borde hålla i dina pengar!), jag kollar läget på Facebook och bara slössurfar. Förutom detta äter jag negerbollar och lyssnar på Kings of Leons nya platta :D Wunderbart!

a

Denna snygga klänningen kommer finnas i min garderob om exakt en vecka och om den är snäll och sitter som jag hoppas att den ska sitta kommer den få följa med mig och Manny på våran Parisresa! ;)

Kanske den till och med fixar in mig på VIP Room Paris. Hmm hihi drömma kan man väl?

alice:

när åker ni till Pariiis? :D

Kommentera inlägget här: