Rubrik

Denna dagen har varit konstig. En udda stämning har lagt sig över byn och alla går och spänner och krålar sig. Det är som att alla vet att något stort är på väg att hända. Något magiskt. Kanske all rent av vet att det är imon bilen rullar till Växjö för ett besök i biomörkret med kompisarna. Jag vill bara sätta på Beyonces Why don't you love och dansa samba högt och intensivt. Så intensivt att mina höfter skulle rytmiskt hoppa ur led och sen in igen. SÅ glad är jag för att det är fredag imon och vi ska på bio!!!

Nee men det har faktiskt konstig stämning. Dels för att vi åkte ut och red unghästar mitt i en skoldag, dels för att vi var de enda som åt i matsalen (snackar om mig och Bex), dels för att alla är trötta och helt cpiga på matten och dels för att vi var på skolan i kväll igen och snackade. Det är bara konstigt. Måste bli lite normalt igen. Gillar inte den nya känslan.

a

Kommentera inlägget här: