Söndag blodiga söndag

Sammanfattning av min "blodiga" söndag följer som sådan:

Hoppade månadshoppningen med damphäst nr1. Red fram i två timmar, skojar inte, två timmar satt jag och mallde med benen och försökte för hela mitt liv hålla mig kvar på kossan. Jag svor och skrek och sparkade. Men jag gav mig inte, det var det viktigaste. Och vi vann! Jag vann min första månadshoppning, med åtta fel i omhoppningen. Ni som kan lite vet att det är ganska kasst. Sen sket sig andra klassen. Men vem bryr sig? Jag vann. Den största vinsten var ändå att hästen fick smaka på sin egen medicin. HA!

Sen åkte vi hem och duschade och badade bastu följt med lite vila och mat. Gött. Jag älskar träna hårt och sen bara få sin belöning (sova en timma på eftermiddagen ;))

Pluggade och fikade lite med Polarn & Pyret. Nu sängen och läsa lite :)

a

Kommentera inlägget här: