Helgen med stort H

Denna helgen har varit helt otrolig! Kort men ack så fantastisk. I fredags åt vi god lasagne och skyndade sedan iväg till Växjö för att se Harry Potter. Den levde upp till mina förväntningar i alla fall :) Always a good thing! Jag höll mig så nära Laura jag kunde och kramade delvis ihjäl henne. Så spännande och hemsk var den!
Sen åkte vi hem i snöovädret, och efter lite till lasagne somnade jag som en get hemma hos Manny. Dagen efter var det träning och Håkan som stod på schemat, så vi for ner till Lund och köade lite, sen lite till och sen väntade vi på att godingen skulle entra scenen.

När han till slut gjorde det fällde jag en tår. Jaa, lite töntig är jag ;)

Idag hoppade jag och Cas två lokala klasser på hemmaplan. Det gick väl inget vidare. Men jag är stolt över min goding, han skötte sig fint. Nu plugg och sen sova!
Kommentera inlägget här: