Guten tag! (stavning?)

Jag älskar att jag fick MVG i tyska men inte vet hur man stavar god dag. I natt hade jag världens konstigaste natt. Jag tvingade mig att läsa i svenskaboken. Lyckades lite sen somnade jag. Vaknade, läste och sen somnade igen. Dett upprepades typ fem ggr innan jag slängde boken på golvet och somnade pladask i min säng. Klockan 03.33 vaknar jag och letar efter min mobil. För den är ju så himla viktig mitt i natten ?! Hittade den i alla fall när jag slängde mig ner under sängen. Sen läste jag lite till och släckte till slut lampan... Eller nee, jag släckte aldrig lampan. Det har varit ett mysterium för mig enda sedan jag satte upp den. Jag somnar ofta med den på men vaknar med den av. Hoppas det lever en sån liten mysig Dobby i mitt rum. Han kan få städa och göra läxor och skit och i utbyte kan ha få en kaka :D

Sovmorgon i dag, det var underbart. Förutom att jag var tvungen att läsa ännu mer i min bok när jag väl vaknat. Min projektledare (Strålfors) ringde mig med ett glatt besked i alla fall. Jag ska få jobba hela mitt vinterlov! Ingen ironi här inte, jag VILL jobba hela lovet :D That's why we like ya Sussie! ♥

Nu pluggar jag för fulla muggar, franskaprov imon. Men vad spelar det för roll? Jag är inte så bra ändå, men med den inställningen kommer man ingenstans! Så därför: Jag kommer äga skiten ur er imon mes amis!

a

Alltid en orkan i hälarna
Aldrig kunnat stanna nånstans
Jag hör Bird och Monk i mitt huvud
"Du kommer inte stanna här länge"

Kommentera inlägget här: