God morgon

God morgon allihopa!

Men inte för mig. Nacken tog rejält med stryk i lördags natt. Stel som en pinne tar jag mig fram.
Jag åkte först till skolan idag, hade psykologi och åkte hem igen. Jag mår så där. Brukar alltid stå ut i vanliga fall, men denna gången går det inte. Jag har åkt på en rejäl förkylning vilket resulterar i att jag harklar mig/hostar och får upp snor i munnen vilket jag helst vill spotta ut. Vem vill ha det i munnen? :P Så då tkr jag att mina kära klasskompisar kunde få bli räddade från detta mysiga.

Plus att hemma kan man dricka hur mycket te man vill. Nu kan jag ju även plugga hemma. Super!

Fast ändå inte eftersom jag vill hellre vara i skolan än hemma. Blir alltid så deppig om jag är hemma när jag vet att jag borde vara i skolan där alla andra är... Snyft

a

a

Det är bra att syrran med är sjuk. Då är man inte ensam. Fast hon är tråkig, bara sover en massa.

Kommentera inlägget här: