101113

Hejhejhej så hemskt mycket hej!

Igår hade vi projektdag, jag & Manny jobbade satan med att skriva in fakta, läsa och kolla bilder och videos.
Vi var mycket effektiva må jag säga. Manny hade gjort american pancakes till frukost vilket vi även stekte upp till lunch. Mums! Sirap på var dagens nya upplevelse, en positiv sådan.

På kvällen igår kollade vi Idol och jublade över att Finland lämnat tävlingen for good. Sen hämtade vi systeryster som varit på middagsbjudning. Låter det som en tråkigt fredag? Det var det också...

Men ! Idag smäller det :D Jag ska hämta min nya skinnjacka och min underbara balklänning. Det kommer bli så kul att få hem mina två älsklingar. Ikväll bär det av till Bex för massa mys och lite födelsedagsfirande ;)

a

a

Hihi sommar 2010 va? Den var bra

Kommentera inlägget här: