Nytt äventyr

Har jag ett nytt äventyr på G, tydligen. Är det självförvållat? Tydligen det med. Kommer det bli kul? Förhoppningsvis. Men vad är det man säger om man bor i en sten? - Nää vad är det för berg, ser jobbigt ut.

Nu kommer det lite mer paintboll bilder (Martina, om du vill att jag tar bort någon på dig som strider mot din religion gör jag självklart det för jag älskar dig ♥)

a

a

a

a

a

Denna utsökt graciösa bilden får avsluta denna photosession. NU BLIR DET INTE FLER PAINTBOLLBILDER!!!

Jag är "hög" på kaffe. Sov två timmar efter skolan i mina böcker. Tvingade min tröga hjärna att vakna och göra kaffe och nu kan jag inte sitta still. Som min ena kusin, har jag kanske ADHD. Det skulle vara förklaringen på en hel del. Kanske till varför min pappa matar mig? Och jag äter glatt upp resten av Johannas 18 års tårta.

Kommentera inlägget här: