Nyheter?

Kanske man skulle blogga lite om nyheter. Viktiga saker som händer i världen, såsom att Jonas&Madde har brytit sin förlovning, Hayden från Heroes har klippt av sig håret, oljekatastrofen som lär vara den värsta som drabbat USA, att högern sägs smutskasta vänstern, att HV vann slutspelet (BU!) eller att kända män gör naket uppror i Mustaschkampen?

Hmm, njaa... Jag tycker mitt liv är MYCKET roligare. Hahaha klart jag skriver om viktiga saker med, men jag har helt enkelt inte tid att riktigt sätta mig in i det.

Nu ska jag sätta mig och plugga geografi, det mest onödiga ämnet som finns. Inte konstigt att jag bara får G..

a

Open up your eyes
Take a look at me
Get the picture fixed
In your memory
I'm driven by the rhythm
Like the beat of a heart
And I won't stop until I start
To stand out



Tevin Campbell, The Goofy Movie
Kommentera inlägget här: