Mjölksmak i munnen...

Vet ni hur mycket mjölk jag har druckit idag? Typ tre liter, känns det som. Mycket i alla fall. Så mycket att jag fick ont i magen efter maten och gick och la mig. Mådde pissilla. Stackars min pojkvän som får utstå mitt lidande och jag som troligen kör rakt över folk när jag mår skit gjorde samma sak mot honom. Men han vet att jag älskar honom mer än allt annat ♥

Idag slutade jag tidigt så vi åkte ut till hästen och träffade den nya mamman som flyttat in två hästar i stallet. Hon var trevlig, kanske lite lätt förvirrad. Jag undrar om hon vet hur mycket tid hon måste lägga ner på hästarna. Nyinköpta hästar och noll erfarenhet är inte att leka med. Men hon var snäll och jordnära i alla fall :)

Sen efter hästen var klar tänkte jag att vi skulle bada men då började det att åska. Blev du blöt Becka? Becka är storsolaren nr 1! :D Hahaha. Men vi åkte hem och lagade mat. Kyckling, wook och pasta blev resultatet denna dagen. Vi är bäst på att laga mat!

a

a

a

a

Jäkla mjölk!

Anonym:

det var endast uppfriskande^^

Kommentera inlägget här: