Göteborgsvarvet 2010

Solen sken, men inte ikapp med mig. Vädret var bra, nästan för bra! Jag har fått massa färg i anstiktet. Och det var asjobbigt att springa för jag fick ingen luft i den jävla solen. Så efter en mil blev jag kissenödig och var tvungen att stanna. Likt en film bad jag Elin springa vidare medan jag uträttade behov på bajamajan. Sen sprang jag vidare. Men det gick inte bra. Mitt hjärta gjorde ont och solen stekte mitt arma fläsk. Jag drack alldeles för mycket energidryck och vatten. Men det var underbart stämning och kul. När jag kom i mål började storböla och åt kexchoklad samtidigt. Hahaha måste sett roligt ut. Fan vad törstig och hungrig jag var efter det loppet. Vi duschade i en ishall, det var svinkallt och kvinnorna stod på led likt fångarna i ett koncentrationsläger.

Klockan sju rullade bilen hem till Ljungby och nu sitter jag här i min nya t-shirt i soffan och väntar på pizza och Viktor. Han ska få massera mig! Mohahahahaha :D

En kul grej idag var att en tant ställde sig vid scenen dem hade riggat upp bland allt och frågade efter sin kompis Gunhild som tydligen var borta. Haha det lät så roligt att hon var så förtvivlad över det.

a
a
a


Fler bilder kommer senare
Kommentera inlägget här: