GLAD!

Förstår ni hur glad jag nyss blev? Jag letade franatiskt (om det inte är ett ord i svenska ordlistan är det säkert det i Turkiska, Kurt Adam liksom?!) efter min startlapp som jag ska fästa vid bröstet imon. Då letade jag i min stora pappershög som står så fint på min byrå. Vet ni vad jag hittar? Jag skojar inte nu asså. Ett presentkort på 500 kronor från modelljobbet med Manny! :D Jippi! Vet ni vad det betyder? Det betyder att jag kan åka på Lady Gaga asbilligt! Lätt att vi ska beställa det i början av månaden! :D Glad jag blev nu, eftersom jag är en fattig student så älskar jag när jag hittar mina små gömmor. Jag kan hitta pengar i väskor och fickor. Skitsmidigt eller hur?

a

Och sen en anna sak, som var hur gullig som helst. Ett tal som Becka skrev till mig i Svenska C i höstas. Det var när vi skulle skriva olika tematal. Detta är ett tal om min student tror jag. Det är hur fint som helst och jag kan erkänna att jag fällde en tår eller två på den lektionen.

a

 

a

Sen hittade jag även denna lapp som du skrev tillsammans med en skiva som jag håller nära hjärtat. John Mayer. Du. Kärlek. Denna lapp fick mig med att gråta. Dells för att du är min älskling och jag älskar dig och för att jag fick skivan. Jag som sagt inte har råd med sånt. Men det var en av de bästa vardagspresenterna jag fått!

Någon gång kommer talet och denna text upp på bloggen.

Ville bara tillägga det. Eftersom jag hittade presentkortet och jag är glad! Och hungrig...
Kommentera inlägget här: