Försommar

Jag har pluggat, ätit, varit på toa, tränat och pratat. Umgåtts med. Utbildning på Strålfors, tredje gången. 106 i timman, det är gott! Sommaren är lite räddad. Dumma island bara. We want cash, no ash!

Fint väder idag i alla fall. 20 plus pratas det om och då tar vi av oss våra kläder, blir förkylda och förbannar att nästa år, då! Då ska vi banne mig inte klä av oss så tidigt men likt gubben i det röda huset som fastnade i ladan gör vi det ändå. MAJ=FÖRKYLNING!

Men förakta ej, jag tänker inte dra på mig detta virus. Alla mina kompisar har haft det nu. Mitt imunförsvar är tåligt och bra! (tar i trä) Manny, ditt suger nog, du säger att det är starkt men jag har börjat tvivla. Tillsammans uppfinner vi ett piller mot Majförkylningar och övervinner världen!

Matte B nationella idag i fyra timmar. Pluggade hemma hos Manny igår. I typ sju timmar. Vi satt till klockan två på natten. Somnade tre och vaknade sex av att solen strålande in i rummet och jag har aldrig känt mig mer utvilad faktiskt. Ska prova att sova med upprullade gardiner. Återkommer imon hur det var. Hoppas på sol nu då klockan sex på morgonen. Så kan jag snooza till kvart i sju.

Nu ska jag råplugga rättskunskap!
Kommentera inlägget här: