Eurovision

Jaa det är lite pinsamt men jag sitter och tittar på Eurovision... Deltävlingen vill säga. Den suger. Hårt.
Idag har klassen paddlat kanot, gjort upp eld ( vilket vi var asduktiga på! ), sen kokade vi egen soppa. Alltid en upplevelse.

Sen stack jag och Manny på kör, vi har massor att öva in som vi missat. Efter det fikade vi sen till Laura för att planera helgen, som kommer bli kick-ass awsome (vilket ger mig en idé till ett nytt inlägg). Sen bar det ut till hästen, på vägen ut dit stötte vi på Olof i sin söta bil, då skjutsade han ut oss till Cassemannen. Efter det cyklade vi vidare hem till Anton och gjorde negerbollar (jaa, det heter negerbollar, hylla Negerbollens dag!!! )

Nu efter en lång runda med hunden är jag hemma i min soffa. Med Eurovision... suck..
Kommentera inlägget här: