Dagen innan

Taggad kanske ni frågar mig... Nej är mitt svar. Inte alls. Allt suger. Min kondition suger. Men men... jag ska springa hela varvet om jag nu kommer dö på kuppen!

Fikade ute hos Ekenberg i typ en timma idag. Det var trevligt. Oplanerat men trevligt. Det är faktiskt lite konstigt vad man tycker om andras föräldrar. Dem är alltid så roliga, snälla och så himla coola. Medan mina föräldrar mest skäller på mig. Mina kompisar säger säkert att mina föräldrar är awsome och att jag inte har något att klaga för men det har jag!

Iaf efter att dem stoppat i massa onyttiga saker åkte jag hem och duschade. Viktor kom också med filmen jag och Manny ska se ikväll. Upp! Den är bra, väldigt bra faktiskt. Jag längtar tills jag vet vad Manny kommer tycka om den :) Hoppas hon tycker den är lika fin som jag tycker.

aa
Kommentera inlägget här: