19 Maj 2010

Livet går vidare. Sommaren närmar sig. Precis som i en film snabbspolas dessa sista veckor i skolan. Det är som den där sorgliga scenen när killen och flickan bråkat och inte träffas men ändå tänker på varandra. Eller när några stycket bygger eller gör något. Då snabbspolar man med. Med sån där cool snabb musik som får det låta som om något nytt och spännande är på g.

I alla fall. Försöker säga att den där vanliga vardagen börjar bytas ut till slappa skoldagar i väntan på sommarlov. Avslutade kurser och Nationella prov. Glada studenter och nervösa blivande ettor.

Jag flyter mest med. Älskar mitt anonyma liv. Det är så skönt att gå runt naken här hemma och veta att ingen ser mig ;) hahaha nää mer att man kan smälta in i mängden om man så önskar. Därför vill jag till en storstorstad i den ljusa framtiden. Då blir man ännu mer anonym. Jag kan i princip gå naken på stan och ingen skulle veta att det var jag dagen efter. Haha

Kommentera inlägget här: