This is a song about girly parts

Dessa ord säger John Mayer i början av Your body is a wonderland - Live från Birmingham - Underbart! Han säger det så självklart, så lugnt och med en sån perfekt röst. Jag börjar alltid fnissa högt när jag hör det. Det får mig att tänka på sommaren. Jag drömmer mig bort till stranden, havet, festerna, vännerna, pojkvännen och solen!

John Mayer, Håkan Hellström, Akon, KoL och massa massa mer kommer göra min sommar!

a


Eftersom min data är som "ny" hosthost... så är det inget som ligger och skräpar på den nu. Men jag behöver fortfarande Office! Så alla bilder och musik ligger på min hårddisk. Skönt! Det blir som att börja om på nytt. Min data har faktiskt varit med om mkt :P Så nu inspireras jag av min underbara syster och han Mayer som bakgrundsbild, mums. Kommer ge mig ett leende varje gång jag öppnar Berit.

Italienskaplugg nu! Ciao bello

Kommentera inlägget här: