Run

Sprang ut till hästen, red lite, pussade på min älskling, sprang hem igen. Jag är duktig. Klappar mig själv på huvudet.
Nu ska jag vara ännu duktigare. PLUGGA! Franska och latin. Latinskit tills imon. Franskaprov tills på onsdag. Och italienska tills på torsdag. Min lärare i italienska är för övrigt reeeetarded! Inte nog med att hon har en efterbliven röst som muminpappan i freakin' mumindalen, hon snackar finska och klankar ner på folk. Asså seriöst, jag är inte trög! Bara kanske lite trögfattad, men jag förtjänar inte denna särbehandling! lo, l', la, le gli eller il. Vem bryr sig?!

(inget seröst inlägg, bara en liten överdrivenhet från min sida angående min italienskalärare som växte upp ur jorden för tre år sedan och ler som om Jesus kommer ner till sunnerbo vilken dag som helst)

Annars mår jag bra, tackar som frågar :) Jag ska till Manny nu och plugga franska. Hej då

a

Kommentera inlägget här: