God dag

Skrev ett fint god morgon inlägg innan i morse. Men aja, funkade väl inte då.

Hade sovmorgon idag. Det var skönt. Tog det superlungt när jag vaknade, gick upp på toa, åt lite frukost. Dansade runt lite i mitt rum. Sen fick jag lite bråttom. Första lektionen var italienskaprov, lär gått dåligt. Jag prioriterar inte det språket kan man väl säga. Inte franska heller. Eller engelska. Eller latin. Undrar vilket språk jag egentligen ägnar mig åt?

I helgen blir det mys hos Johanna! GRATTIS DIN FIS!
Sen kanske tävling. Jag hoppas på lite mys. Jag kan viska i era öron att jag har varit tillsammans med Viktor i ett halvt år snart. Och jag har en liten överaskning till min älskling ♥

Nu skriver jag i alla fall på min fackuppsats. Fattar ni hur långt jag har hamnat efter? Fast det är bara om jag jämför mig med Becka. Jag får sitta uppe massa sena kvällar/nätter denna veckan och invänta en snilleblixt! Det ska jag göra :D

Ciao bello!

a

Kommentera inlägget här: