100321

För det första: Johannis Pannis fyller 18 om TVÅ dagar!!!

För det andra: Förlåt för dålig uppdatering men i fredags skulle vi omformatera min slöa data, Viktor och jag, mest Viktor. Men det sket sig så jag har varit utan data i helgen. OOHH NOO! Sen kommer Andreas och räddade mig. Han är typ Datavärldens bästa vän. Så nu kan jag blogga massa! Och snabbt går det. Sen ska jag läsa Kissie, Kenza, Carros, Alice och Blondinbellas bloggar igen! Och så klart facebooka.

Fredag

Slö skoldag, tog den någonsin slut? Fika på franskan, ALLA hade med sig gott.
Sen hem och göra hästen. Pussade lite på Viktor sen kom Lina och i gjorde oss i ordning för 24 timmars. Vi skulle vara headbangers. Ascoola var vi, gå gärna in på carolinaahlberg.blogg.se för att se bilder ;)! Vi förlorade varenda match men det viktigaste var att vi nästan slog desperata hockeyfruar. 5-6 mot dem och vi spelade asbra.

Louise körde mig och Lina till pizzeria, åt pizza i hallen medan vi kollade killarna. Sen hem och sova vid halv tre. Upp vid åtta och spela match eftersom vi kom vidare på något roligt sätt :D Men som väntat förlorade vi. Det var bara för att Anton dömde. Tack!

Lördag

Städa mitt rum, plugga lite. Sen somnade jag i soffan. Gick och la mig i min säng och sov till fem. Ut till hästen med Viktor, sen massa mys framför tvn resten av kvällen.

Söndag

Gick upp typ ett. Pussade min man hejdå. Sen hem och sätta på The Hills maraton! ♥ Ich liebe!!! Medan jag plockade i ordning lite hemma och dukade fram osv. Sen kom Kakan och Chubby. Han omformaterade min data. Som ny, typ... :P Sen ut till hästen och in till Lina för att dricka varm choklad. Gott! Cykla hem och göra mitt träns fint. Duschade och nu här :D

Sammanfattning

Skitkul helg!!! Tjejer, ni är bäst! Nästa år tar vi dem ;) hahaha...
Ont i rygg, höfter och ett fett blåmärke på kinden. Bara så ni vet har inte min pojkvän eller min pappa slagit mig. Det var en tjock dvärgtant som sprang in i mig (?!) på innebandyn. Hallå liksom, vem gör sånt? Tacka vet jag min häst, om han ska slänga av mig gör han det ordentligt och inte mesigt som dem gör i lagsporter.

Kommentera inlägget här: