Underbar fredag!

Jag har en underbar fredag! Har ni det med? Igår var jag och några tjejkompisar nere och kollade på Lagans Riverrace. Det var kul, det var nästan så varmt att man själv ville hoppa i. Men vi satt snällt i gräset, solade och hejade på alla duktiga treor som hade gjort så fina båtar. Finast är nog den som ligger på botten på Laganån. Haha!
En duktig pojkvän stod på scenen och speakade. Dit drog vi oss senare och måste säga att musiken var awsome.

Det var torsdagen. Men nu är det fredag och alla är glada! Ikväll är det Hawaii som gäller, eller djungel för mig ;). Martina och jag agerar mogna och går hem i vettig tid. Vi har inte tid eller lust att springa nere på stan med alla fjortisar. Vi har ju faktiskt våra karriärer att tänka på.

a

a

Igår var vi på stan innan vi solade hemma hos Bex, där köpte jag och manny shorts. På Lindex :D även ett par snygga solglasögon som alla säger att jag ser ut som John Lennon i. Men vafan, han var väl inte illa heller?

Kommentera inlägget här: