Spa!

Jag har ett eget minispa här i mitt rum nu efter att Manny gått. Tänt ljus, tjejlistan på spotify, filar och målar min naglar. Underbart? Ja! Och snart går jag och lägger mig. Fick nu reda på att Carro lagt ut lite bilder från fredagen, kolla in nu! carolinaahlberg.blogg.se

Jag somnade ifårn min stackars pojkvän igårkväll. Klockan 10! Haha men döm mig inte, jag är inte gammal och grå än, hade gått upp fem bara. Tävlingen var askul, han hoppade som en gud men red på honom efter ha klarat sista i grunden. Min tankebana gick på superduper fart, eller tvärtom eftersom jag gjorde som jag gjorde. Iaf tvärstannar han på hindret och jag flygger fram på halsen. Attans tänkte jag och gjorde en U-sväng. Men denna gången vägrade han igen. Han gör så när man kommer fel första gången. Han blir sur. Min häst blir sur. På mig. Dumma häst.
Fast det var mitt fel från början...

Min kamera är dum idag, den strejkar i mitt mysiga ljus här inne. Så inga bilder idag. Men som sagt, Carros blogg;)
Carolina:

wiho! o nu finns det mer! :) och more to come! ;)

Kommentera inlägget här: