Liseberg och underbar pojke

Liseberg igår var awsome! Resan dit var mysig och kul :) Vi satte oss på parkeringen och åt våran mat sen gick vi in i Liseberg. Där sprang vi till svarta tåget. Aj Anna börjar få lite ont i huvudet. Vi springer vidare till Uppsvinget. Anna tvekar, skräckinjagande stor gunga? Anna tvingar sig själv. Anna börjar må illa. Vi springer vidare till Uppskjutet. Jippe? Nää ont i magen! Oj den var inte så farlig men mina ben bär knappt längre. Vi springer vidare till Fritt fall. Denna är ju kul. Annas huvudvärk, magont och illamående ska inte stoppa henne! Fritt fall är awsome, en av de roligaste på hela Liseberg. Sen springer vi vidare till Balder. Skoj med berg-och-dal-bana! Anna och Laura gör roliga grimaser i vagnen. Anna springer ur karusellen och spyr i en buske...

Men sen blev allt bättre och vi dansade runt och hade kul. God glass, god mat och trevligt sällskap :D Mer bilder på det kommer när Manny bestämmer sig för att lägga upp lite bilder ;)

jag mådde faktiskt bättre av det där men inte så mycket fart och fläkt nästa gång? :) Jag börjar bli gammal. Mitt balanssinne sträcker sig inte mer än till två meter högt upp på en häst. Vilket påminner mig om att jag har lektion idag. Vilket påminner mig om att jag måste städa och fixa med mat innan jag ska till min fyrbenta springare.

Åkte iaf hem, utan illamåendet, klockan halv elva. Hemma i lilla Ljungby igen klockan ett. Då gick jag till Viktor. Men in dit fick jag inte komma. Då fick jag gå hem. I mitt rum hittade jag denna blomma, ett armband och en lapp. :) Jag blir glad och springer genom den svarta skogen tillbaka till min pojke och kramar honom. Jag älskar honom så mycket.

Kommentera inlägget här: