Sunday, bloody sunday

Idag har jag inte gjort ett piss. Känns skönt. Eftersom jag nästan har alldeles för mycket att göra i veckorna. Så idag vaknade jag typ tio, men låg kvar i sängen med Viktor i två timmar. Sen blev det frukost och mjälen. Mjälen var fullsmockat och lite molnigt så vi bestämde oss för att gå hemåt. Väl hemma blev det gubbar som är röda och ätbara.

Vi såg klart Alice i underlandet som vi skulle sett igår tillsammans, men Viktor somnade. Så där satt jag själv och beundrade en lysande Johnny Depp, som vanligt. Nu har jag svettats konstant i två timmar, först cykla ut till hästen och där rida. Men eftersom jag är en lat röv så är ju Cas en pigg havreraket som bara ska sparka och hålla på. Så nu har jag bestämt mig för att inte slappa mer utan för att rida VARJE dag!

Nu ska jag äta och sen kanske ut och gå. Ska meditera inför nästa jobbvecka nu med. Suck... det är väl bara att tänka på helgen fördå bär det av till Falsterbo! :D

a

Idag kommer Elinpelin hem från P&L :D Kulkul hoppas på en massa bilder som kanske kommer upp i bloggen ;)

Kommentera inlägget här: