Min vecka

Jag vet, jag har inte skrivit på ett tag. Men mitt jobb suger musten ur mig. Jag är ett vrak efter både häst och jobb  om dagarna så jag älskar verkligen att mina kompisar och pojkvän förstår det :) allt blir mycket enklare då.
Denna veckan har jag jobbat, jobbat och ridit. Jag har hunnit klämma in att göra bort mig, både på jobbet och tävlingen i onsdags. Snacka om bortslösad tid.

Min mage kurrar så jag får se hur länge jag sitter här. Om inte Annamagen är full blir jag arg!
Ikväll planerar vi att bada och grilla fast inte grilla. Vi drar nog ut till mjälen :)
Kvällsbad, lovar att ta lite bilder ;) Imon blir det väl hästen och umgås med Viktor. Jag vill verkligen till Båstad efter allt snack om det nu på jobbet. Jag var där när jag var liten och kommer ihåg att det var väldigt vackert.
Nu ska jag väl trycka i mig mat eftersom det ser inte ut som det blir något här :P

a


Kommentera inlägget här: