Lite tankar

Jag trodde aldrig det här för ett år sedan. Vad hände liksom? 2009 var inte mitt år. Fy vad jag mådde dåligt fram till hösten och vad fort det har gått! Det känns som en evighet sedan jag jobbade på Strålfors och skulle till Grekland förra året. Men det är bara ett år sedan. Kollade på min gamla bdb och såg massa bilder från tiden. En sak är säker iaf, jag ska bli brunett till hösten :D

Det är läskigt vad det har hänt saker och hur man har vuxit som människa. Jag saknar inte den sommaren. Inte alls.
Denna sommaren hade världens bästa start och gud vad mycket bättre jag mår, det beror nog på dig ;)

Visst saknar jag vissa saker och så men jag får väl helt acceptera att då var då och nu är nu. Smart, erkänn :)
Jag har vekligen lagt hela den sommaren bakom mig och just nu känns det som ingenting kan förstöra mitt 2010! Allt är så jäkla bra just nu. Vad skulle kunna gå fel? Och vad skulle kunna vara bättre? Jag har inget svar på det.

a

V ♥ A


Kommentera inlägget här: