Fredag all by myself

Nu ska jag fira en vecka på jobbet helt själv! Men det rör mig inte, jag har ont i magen och diskuterar bara fiskarter hela kvällen ändå. Idag var jag på riskettan på morgonen, sen åt jag lunch med Elinpelin Svensson. Därefter cyklade jag upp till jobbet och träffade där Anna och Hanna. Snacka om att Hanna alltid är glad :) Efter jobbet cyklade jag hem igen och la mig i min säng och sov en timma eller två. När jag väl hade lyckats masa mig ut till stallet möttes jag av Agnes, Lina, Hanna och Markus. Snacka om att dem verkligen bor där ute. Fo' real! Blää vad min humor har sjunkit. Stackars mina arbetskollegor!

Jag och Agnes (Liten, söt tjej på elva år som inte viker sig för att fråga eller prata om vad som helst. Me like!) red ner till Bräkentorpsjön och vände. Vill bara hälsa till alla mopedkåta ungdomar att sakta ner lite på vägen. Det är inte coolt att köra så snabbt förbi två hästar.

Men nu ska jag städa mitt rum, pilla mig i rumpan och bara ta det lugnt.
Kommentera inlägget här: