Sista helgen i januari 2010

Denna helgen har varit bra, jäkligt bra för att vara min vecka från helvetet! hahaha igår var det fest må jag säga. Bilder kommer på det om jag lyckas få tag på några.

Började iaf med förfest hos Oskar, vilket var sjukt roligt! Efter det tog vi oss på vingliga cyklar till hembyggsparken och träffade alla och födelsedagsbarnen. Sen spenderades natten där med sång, dans, djuroffringar, tatueringar, ritualer i form av sexställningar, människooffranden, matkrig och massa massa mer.
Eller nää, inte riktigt men väldigt likt :D

Sen gick jag och Vickan hem och sov. Nu sitter jag i kakans lägenhet och väntar på Viktor. Har thaimat och mys här! Imon ska jag och Linaplutt baka och jag ska väl rida och plugga....

a
Kakan, sommar
Döda mig inte för att jag kollade igenom, men du är
ju så söt!
Vill ha sommar så jag med kan blåsa såna här!

a

Jag på ön Naxos förra sommaren
Vill ha sommar

Kategori:
Kommentera inlägget här: