Paus

Juste paus! Vilken jäkla paus i vardagen jag har haft :) Helt otroligt underbart. Bio två dagar i rad. Bra filmer båda. Fika och mys med dem bästa tjejerna som finns, pulkaåkning, massa roligt med Viktor och innebandy (kollning?! ) Sen också massa festplanering. Detta året börjar bra må jag säga. Det kommer resultera i att det kommer bli mitt år! Mohaha suck on that!

Större event som väntar mig :

29 januari 18 årsfest, Oa Julius och Fidde
6 februari Tävling i Laholm
14 februari ev dop för kusinbarn
25 februari Skandinavium Göteborg Horse Show med Linaplutt
5 mars Skandinavium Tokio Hotel med Manny
6 mars 18 årsfest, Ebba Maja Louise och Frida
Bio med Viktor, Snabba cash

Det är min planering för två månader framåt. Jag skriver inte in några mer tävlingar. Vet inte när jag ska planera in dem än. Men dem kommer :)
Kategori:
Kommentera inlägget här: