Nyår 09/10

Här kommer lite bilder från festen hemma hos Joakim Hansson, klassmate. Jag har snott bilderna så no hard feelings tack, om ni inte vill vara med bara säg till så fixar jag det på momangen ;)
aaaa
a
aaaa

Tack för ett bra 2009 allihopa! Nu ser vi till att 2010 blir bättre, större, smartare, snyggare och galnare!
Tack till Joakim, Manny och Emil som stod för festerna denna kalla sista dag på 2009.

2009 för mig stod för:

Bryta upp med en stor kärlek, men jag vet nu att det var rätt och den krångliga vägen förde mig till min Viktor.

Åkte till Liseberg med mina underbara kompisar och glömde totalt bort alla tråkiga saker hemma!

Började tävla utanför klubben med hästen, han sköter sig kanon och vi har nu fast Björneträning!

Jag gick från stenhård brunett ;) till en galen blondin.

Jag har mött massa nya kompisar som är helt galna, precis som jag, vänner för en lång tid hoppas jag!

Jag har sommarjobbat på strålfors i 4 veckor. Sååå otroligt tråkigt. Nytt sommarjobb tack!

Upptäckt massa bra musik, och tyvärr måste Tokio Hotel räknas dit eftersom jag och Manny ska på konsert i Mars!

Insett att 2010 kommer bli mitt år och det kommer bli skitbra!

a

Puss på dig min Viktor! Att kyssa dig vid tolvslaget betyder massa för mig :)
Jag älskar dig ♥


Kategori:
Anton:

DET VAR FETT! :D

Kommentera inlägget här: