Ny design!

Äntligen! Här kommer ett litet inlägg. Varit lite dålig uppdatering, sorry för det. Ska bättra mig nu när jag har en finfin blogg. Tack till Alice för hennes hjälp.

Ligger nu i Mannys säng och slappar, Let's Dance och förhoppningsvis pöpkåårrn snart. Imon bär det av till Mio möbler och IKEA för lite span efter lämpliga kandidater, möbler, till mitt rum.

Sover nog här jämte Manny och fiser sönder henne. Med glatt humör, bra magkänsla och en sjuhelsikem bra helg framför sig gottar hon ner sig jämte Manny och myser.

Pussåkram Anna

a
Bild från när vi alla var uppe hos Lauras mamma och hade spakväll. Var väldigt kul! :D

Kategori:
alice:

jag tycker du ska blogga massor eftersom du är en av mina favoritbloggerskor :) sen - hälsa Martina att jag saknar henne! saknar dig med btw :) <3



kom till Junaköping igen snart ;)

Carolina:

Väldigt snygg design! :D

Kommentera inlägget här: