Godnatt

Godnatt allihopa! (läs det med överengagerad sthlmbrats dialekt) haha

Nee men nu ska jag duscha, äta, skicka mina godnatt sms och sen njuta i mitt nya-halv-färdiga rum :) Sen somna gott och tänka på pojken min.

Det som hände igår får en att inse att livet är kort, man tar alltför mycket för givet. Du förväntar dig att din familj samt dina nära alltid kommer vara där. Att ditt liv aldrig kan raseras, det finns helt enkelt inte i din världsbild. Dina saker kommer alltid finnas där. Men materiala saker, kan dem verkligen köpa lycka och välgång? Kan dem få dig att känna dig hel och alltid skydda dig från ondo? Jag tror att lycka kan köpas utav pengar till en viss del sedan kommer man till en gräns då känslor tar över. Det är då nära&kära kommer in i bilden då man vill nå maximal lycka.

Så ta inget för givet. Lev för dagen, det kan bli din sista. Ta väl hand om nära&kära och behåll dem som betyder och håller av dig. Allt det du har kan tas bort från dig på en ögonblicksekund. Säg aldrig hejdå, utan säg vi ses sen. Det lärde min morfar mig. Säg jag älskar dig till den du älskar varje dag, det kan vara det sista du säger.

Jag älskar mitt liv! Pussåkram på er. Godnatt
Kategori:
Kommentera inlägget här: