Choklad i min säng

Hahaha  jag var nere i dag. Totalt nedkörd i botten. Ingen kunde rädda mig från denna hemska dag! Inte förens Viktor kom till min träning och log. Då blev det lite bättre :) Men sen hoppade Cas konstigt. Han stannde i kombinationer med oxrar. Han som brukar hoppa allt. Känns som om jag måste börja om igen från noll. Suck... Sen kom jag hem och fick en hel chokladkaka av Vickan. Då blev jag glad! :D

Jag har en dålig vecka people! Bara så ni vet. Hjälp mig gärna att göra den enklare. Jag har redan lyckats:

Skada höften
Få ett fete blåmärke på vaden
Ramla på isen
Låst min cykel och inte haft nyckel, då fick jag gå hem
Snöstorm!
Gå skit på träningen
Hoppa över en träning
Formulera mig fel inför pojkvän&vänner
Gjort ett skitdåligt franskaprov
Få ont i halsen

Nä-hä! Nu går jag och lägger mig. Godnatt
Kategori:
Kommentera inlägget här: