Ajaj mitt huvud

Jag är kramgalen idag. Jag vill kramas! Men mitt huvud säger emot. Det dunkar disco där inne så och jag får inte vara med. Suck, mitt huvud mitt huvud säger Anna och tar sig för det. Om ändå en kopp kaffe och lite matteplugg gör hennes huvud bättre. Det skulle vara bra svarar Anna. Anna går och hämtar lite kaffe med mjölk, sätter sig till rätta i sin stol, lyssnar på John Mayer medan hon pluggar flitigt.

Anna har nu gått igenom allt de har till matteprovet på fredag. Hon sträcker på sig och gäspar. Vilken pers det där var! Men gud vad duktig och smart jag känner mig. Anna förtjänar att vila en stund innan träningen drar igång. Hon ska hoppa Bosse idag för första gången detta året för Tina. Underbart med tanke på hur superbra det gick förra onsdagen för Björne.

Nä-hä! Nu går jag och sätter på kaffe och lever min framtid ovan. Pussåkram
Kategori:
Kommentera inlägget här: