100120

Om exakt sju månader fyller Manny 18 år! :D Helt otroligt vad tiden går när man har roligt.
Vi planerar massa sjuka födelsedagar till varandra. Kommer bli awsome.

Dagens Manny citat "Asså jag skulle trycka ner ctrl, alt och delete men jag hittade inte delete på min nya data. Bara en konstig knapp det stod Del på"

hahahahahahahaha du är ju härlig du!
Kategori:
alice:

AHAHHAHHAHAHAHAHHA.

har hon gått och blivit korkad? :S

anna:

vadå gått och blivit? Alltid varit lite blondin i henne må jag säga :D

Gandalf!!:

Du förolämpar mig och min ras!!Jag säger till din älsklingslärare, då får du se på kanelbullar!!

Anonym:

vilken är min älsklingslärare viktor? :D

alice:

hahaha jo iofs.. jag har nog bara sett förbi det ;) hahaha :D

GANDALF:

Det är ju Hitler! :D Ingen tvekan!

Kommentera inlägget här: