100103

Hej hopp!

Jag har konstaterat idag att Ljungby borde verkligen inte finnas. Det är en liten stad som borde jämnas med marken. Varför? För att det är ingen by, och inte tillräckligt stort för att kallas stad. Det finns ca 1000 pers här eller nåt?!

Men jag skiter i vad som händer med denna "stad". Jag flyttar ändå snart härifrån, Yey! Jag ska till Sthlm, utomlands.

Men först ska jag göra iordning mina garderober. Önska mig lycka till! :D Bilder på det kommer senare ;)
Kategori:
alice:

Säg inte så om din födelseort(?)! :)

Ljungby är fint. Och bra.

Allt kan ju inte vara stort och häftigt? (:

Gandalf:

Fan vad bra sagt Alice!!! Guldstjärna i kanten ;9

anna:

haha men Ljungby är en håla som skall förintas ;) nee då. Det är väl en fin stad om man gillar yxmördare, nazister, blattehood, bönder och noll affärer :)

Kommentera inlägget här: