Randigt randigt

Först vill jag hälsa en sak till Bosse. Om du ska bocka och fjolla runt som du gjorde igår skickas du omedelbart till slakteri Donken och jag ska inget göra utan att skratta och peka! (Åsnan bockade med mig nio tio ggr igår för att han är lat och inte orkar jobba med sina bakben, så därför kickade han upp ryggen så jag flyger fram och tillbaka i sadeln som en vante. Tappar en stigbygel och blir så irriterad, inte arg, så jag drämmer till med dressyrspöet på rumpan på honom. Han blir så arg att han springer i små cirklar och kickar och hoppar som om han fått ett bi i röven)

Akta dig Cas Soenderskov! Du kanske blir McCas en vacker dag om du inte gör som jag säger!

aa

Jag klippte mig idag. Det blev bra, mjukt och fint är det nu. Eller det kommer vara så i typ en vecka sen kommer det vara slitet igen... Träning idag om tre timmar. Hela kvällen. Tjejerna planerar myskväll med snöbus. Tror tyvärr jag inte hinner hem till det

aa

Frukost hos Manny idag, mmm gott! Te och hembakt bröd. Det är mumma hörrni! Lägger inte upp bilder på mitt sällskap. Jag vill helst vara hel när jag åker imon ;) hahaha
alice:

1. dumma bosse

2. McCas - HAHHHAHAAH

3. fint hår!

4. maaaat

5. hoppas allt är bra! <3

Anna:

Jaa då allt är finemang :Dsj?

manny:

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA xDxDxD McCas kommer aldrig överträffa min ljuvliga McMos ;D

alice:

va bra! jo det är helt ok, är sjuk idag bara :/ haha.

Kommentera inlägget här: