Plugga latin, en torsdag?!

Joo men tack, det verkar inte se bättre ut för mig idag. Ska lura ut pappa i stallet och ta hand om hästen, mohaha...
Var nere med Bex, Johanna och Manny och fikade tre timmar typ på roddys. Det var mysigt. Behövde kaffet. FÖR nu ska jag plugga! Plugga plugga pluggaaaa.

Lyssnar på Gavin Degraw, nya besattheten. Ska blanda en lista med han, John Mayer och Neyo nu och bara slänga mig engagerat på böckerna. Vem vet, jag kanske upptäcker en ny värld eller blir kidnappad lite senare ikväll ;) blinkblink.

 

Hinner inte blogga mer idag och inte imon heller för den delen. Men ska se till att ladda kameran så jag kan ta massa roliga kort med min älskling imon på vår TH kväll. Manny då asså. Pizza och massa godis. Jag kör på en mysig och social helg denna helgen med. På lördag är det Lina&Anton som gäller.

Men nästa fredag smäller det. Då ska jag, Bex och Kakan på fest!!! :D

Kommentera inlägget här: