Manny

Sitter hos Manny nu och myser med te och chips (uttalas schips). Kollar lite på tågresor och hotal i och till Göteborg. På tv rullar just nu "When a man loves a woman". Den ska tydligen vara väldigt sorglig. Manny sitter och hunkar och suckar. Stånkar kanske är rätt ord. Haha. Jag är rätt kall mot denna filmen... Mamman är alkis och slår sina barn. Dö! Hon har ju ingen verklighetsuppfattning överhuvudtaget... Dumma kvinna! Idiot!

a

Jag är så lycklig. Mannys lägenhet är supermysig och min häst hoppar högt. Jag har underbara kompisar och en fin pojkvän. Livet har inte varit bättre än vad det någonsin har varit. Ska sätta mig någon dag och göra lite skolarbete så jag inte behöver sitta söndagkväll och stressa sönder mig. Har ju lov. Borde få göra vad jag vill...
Ska träna markarbete imon och hoppning på onsdag. Det går bra nu.

Ska vara social mot Manny nu. Så so long, hörs imon!

manny:

underbar film! håller inte alls med om att den är meningslös som du beskrev den. handlar ju om kärlek som helt enkelt inte räcker till...plus att den sjukt snygga pappan och über-söta ungen bidrar mycket;p

Kommentera inlägget här: