Gådmågon

Nej jag uttalar inte god morgon så :) Jag säger gomågon! Sådetså. Nu ska jag snart ut till hästen och upp med honom till sickinge. Sen göra honom lite fin inför månadshoppningen imon. Tävlingarna i Värnamo ställdes in. Tusan också! Var ju så taggad. Kanske skulle kommit upp på 1.15. Om det hade gått bra då vill säga.

Annars inget nytt under solen. Inte mer än att våran TH kväll igår slutade med en nästan kräkande Manny av allt godis. Och en snarkande Anna. Asså, seriöst, jag somnade klockan halv elva igår :O Tre ggr!

Och nu är det så att jag hatar all den här snön så mycket! Ord beskriver inte min ilska.
Men ikväll kommer Lina&Anton hit och vi ska laga mat, vet  inte om jag får ut mina föräldrar. Annars vet jag inte vad jag ska göra...

A


Linaplutt när vi var i Malmö i höstas. På torsdag åker vi till Göteborg!
Kommentera inlägget här: