Alla hjärtansdag

Var nyss hos min älskling. Ni vet han som har mitt hjärta. Han som gör mig glad och varm men samtidigt trygg och stark. Det är han som älskar mig precis som jag är och jag honom. Jag har varit med Viktor hela helgen i princip. Och jag älskar varje sekund. Minuterna utan honom känns som timmar. Men detta kommer ändras nu när tävlingssäsongen drar igång. För mig blir det nästa helg, troligen. Värnamo. Så jag kommer inte riktigt alltid ha tiden att mysa med älskling så länge om dagarna längre eftersom mitt monster (hästen!) drar upp mig fem på en söndagsmorgon för att tävla två timmar bort oftast. Aja vad gör man inte?!

Nu ska jag iaf se till att vara ett lydigt barn som lyder sina föräldrar och pussar deras fötter varje morgon och kväll. Jag ska inte längre tveka på om jag älskar dem eller inte. Jag älskar min familj. Jag gör allt för min familj. Och jag hugger av både din högre och vänstra arm om du så mycket som ser till min mamma! ;)


a


Kommentera inlägget här: